czwartek, 4 września 2014

Liebster Award x2

ROZDZIAŁ BĘDZIE DODANY W PRZECIĄGU KILKU DNI, PRACUJĘ NAD NIM! xx Na pocieszenie seksowny Bradzio


Jestem zaskoczona. MEGA zaskoczona, ponieważ nigdy nie sądziłam, że dostanę taką nominację. Ogromnie dziękuję, bo to na prawdę zaszczyt i.. serio, z ekscytacji brak mi słów! Okej, przechodząc do tematu, zostałam nominowana przez http://impassivity-fanfiction.blogspot.com oraz http://imagioonedirection5secondsofsummer.blogspot.com/ . Zdecydowałam obie nominacje zrobić w jednym poście, bo uważam, że tak będzie łatwiej. Dziewczyny, kocham was i ogromnie wam dziękuję! :)

NOMINACJA 1.

1. Jaki jest twój ulubiony film?
Gwiazd naszych wina, Poradnik pozytywnego myślenia, Pitch perfect i P.S. Kocham Cię.
2. Masz jakieś hobby? (Jeśli tak, to jakie?) 
Śpiewanie, taniec, malarstwo i pisanie:)
3. Gdybyś mógł na jeden dzień stać się kimś innym, to kto by to był?
Demi Lovato, kocham tą kobietę, zawsze chciałam wiedzieć jak to jest być tak wspaniałą osobą jak ona.
4. Kto jest twoim autorytetem?
Moja mama jest moim autorytetem, ale tylko po części, więc równie dobrze mogę przyznać, że nie mam autorytetu.
5. Czy masz jakieś przezwisko? (Jeśli tak, to je zdradź.)
Olcis, Hobbit, Cygan, Wiktor.
6. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? (Uzasadnij)
Lato! Zdecydowanie. Uwielbiam kiedy jest ciepło, kiedy mogę popracować, a po pracy spotkać się ze znajomymi, nikt mi nic nie dyktuje, nie zagania do nauki, nie ma żadnej matmy, późno się robi ciemno, miasta żyją nocą i w końcu mogę poszaleć i wrócić do domu o późniejszej porze niż zawsze. W lato wypadają też moje urodziny (yay! :D)
7. Co sprawia Ci największą przyjemność?
Śpiewanie, praca (głównie to świadomość, że zarabiam na siebie i się usamodzielniam), taniec, jedzenie (raz się tyje)
8. Co Cie wycisza?
Nic. Jestem bardzo wybuchowa i z natury znerwicowana, jedynie ja mogę w głębi duszy sama próbować się opanować, wyciszyć itp. nic ani nikt inny nie potrafi tego zrobić.
9. Co sądzisz o robieniu tatuaży?
Świetny pomysł, sama mam zamiar zrobić sobie, ale to dopiero po ukończeniu 22 roku życia, bo wtedy człowiek już na pewno nie rośnie i skóra się nie deformuje.
10. Najbardziej szalona/głupia rzecz, jaką zrobiłeś w życiu? (Opowiedz. :3)
Może opowiem najgłupszą, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. W zeszłym roku (moje pierwsze spotkanie z alkoholem o wyższym procencie niż Redd's czy Somersby) (<-- tak, jestem nudziarą) jak byłam na noc u koleżanki i piliśmy 2 wódki na 4 głowy, ze świadomością, że nigdy wcześniej nie piłam i rzadko w ogóle zdarzało mi się wypić JAKIEKOLWIEK, nawet niskoprocentowe piwo, przesadziłam lekko z drinkami i elegancko wymiotowałam sobie obok leżącego za mną mojego przyjaciela, który wówczas na mnie leciał, zaraz po tym poszłam sobie spać na jego ramieniu, ówcześnie oczywiście się myjąc, a chłopak po imprezie darował sobie podbijanie do mnie, dzięki, cześć. XDDDDD
11. Jak byś się opisał/-a w trzech słowach?
Nadmiernie pomocna, wkurwiająca.

Nominacja 2.

1. Za co kochasz swoich idoli (jeśli ich masz)?
Każdy z nich stara się podnosić nas na duchu, my wspieramy ich, oni wspierają nas. Wszyscy pokazują, że w marzenia nie tylko warto wierzyć, ale i pomagać im się spełnić. 
2. Za kogo sławnego chciałbyś wyjść za mąż?
ASHTON IRWIN!
3. Kto jest twoim autorytetem?
Jak w pierwszej nominacji:)
4. Co chciałbyś/abyś robić w przyszłości?
Śpiewać. Zamierzam być piosenkarką, to mój główny cel i nie zamierzam odpuszczać. Podoba mi się też wizja bycia stewardessą, architektem albo choreografem tanecznym (ale jedynie w mojej placówce tanecznej, jest dla mnie jak dom).
5. Twoja ulubiona książka? 
Gwiazd naszych wina, Po zachodzie słońca i Anioł stróż.
6. Co sądzisz o samo okaleczaniu?
Samookaleczanie to efekt uboczny choroby, to ucieczka, psychiczny ból. Nie jest to najlepszy sposób, bo osoby które to robią, nie myślą do końca racjonalnie, a zdesperowane 13-latki (OGROMNIE przepraszam jeżeli kogoś teraz obrażę:*) które się tną, bo się pokłóciły z rodzicami/chłopakiem/przyjaciółką są niemniej żałosne. Przeszłam przez chorobę, przeszłam przez to piekło, więc wierzcie mi lub nie, wiem o czym mówię. (Oczywiście przytoczyłam tu jedynie drętwy przykład, nie miejcie mi tego za złe)
7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Kocham psy, każdego po kolei i nienawidzę patrzeć jak niektóre wychudzone i bezpańskie chodzą po ulicy, serce mi się łamie.
8. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Miętowy, niebieski, fioletowy, czarny, biały.
9. Jaki jest twój ulubiony film? 
Jak w pierwszej nominacji:)
10. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
Śpiewam, spotykam się z moim chłopakiem albo czytam książki:)

Moje pytania:
1. Kiedy masz urodziny?
2. W jakim jesteś fandomie? (Wymień wszystkie :*)
3. Co chcesz robić w przyszłości?
4. Wymień swoje ulubione zespoły/wokalistów.
5. Jeżeli na jeden dzień mógłbyś/-abyś zamienić się w kogoś innego, kto to by był i dlaczego?
6. Masz jakiegoś zwierzaka? (Jeżeli tak, to jak się nazywa?)
7. Jakie masz hobby?
8. Często rozpamiętujesz przeszłość?
9. Najprzyjemniejsze/najfajniejsze wspomnienie z tych wakacji?
10. Twoja ulubiona piosenka?
11. Kto jest najważniejszą osobą w twoim życiu?

Nominuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz